Barreta de xocolata cruixent Yorkie de Nestlé

Dilluns i toca “premi gros”. Si a l’última entrada ja varem deixar-ho amb una barreta molt coneguda, avui hem de seguir la tònica i parla d’un altre producte històric: la barreta Yorkie.

La barreta va ser creada cap a finals del 70 amb la idea de que seria masculina. Una barreta cruixent que pretenia donar una imatge de masculinitat qui la menjava. Per si no havia quedat clar la idea dels amos, al 2001 es va afegir una frase molt polèmica: It’s not for girls amb icona inclosa. Evidentment la campanya va ser titllada de sexista i la companyia va haver de fer-se enrere. Llavors l’empresa autora de la barreta no era Rowntree’s, si no Nestlé, que ho va comprar més tard.

La Yorkie és, juntament amb l’Aero, Twix i Kitkat, de les barretes més conegudes i populars del món. Alhora també de les més consumides. La seva senzilla fórmula de xocolata amb llet (en una proporció de 6 de xocolata i 4 de llet, ideal pels que no ens agrada la xocolata molt dolça) acompanyada d’elements cruixents la feina molt llaminera. Això li va donar la popularitat que té avui dia, que tot i les diferents varietats que n’han fet, segueix sent de molt, la més consumida de la col·lecció. Ni la de llet, ni la Duo Milk (mare de déu quin pecat), ni la de panses amb galeta, com tampoc allò que te res a veure amb una barreta però que en fa servir el nom: Yorkie Mansize Buttons. Res de res, com l’original, res.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.