Les heu vistes milers de vegades, a les benzineres, supermercats, botiguetes de barri (i depèn de la ciutat, fins i tot als Pakis). Són a tot arreu perqué agrada a la gent i fins i tot, m’ha agradat a mi.
No és la primera vegada que en menjo, ja alguna vegada per satisfer un impuls de golafreria, en vaig agafar un pack de tres com aquest. Packs pensats per racionalitzar-ne el consum. Una cada dia deuen pensar mentre, com jo, ens fotem el pack en un obrir i tancar els ulls. Recordo ara que Manner també en va fer un de paquet així, i val a dir que vaig fer exactament el mateix, menjar-m’ho tot d’una estacada. Al final, la percepció que tinc, no és d’un favor sinó d’estar llençant metres i metres de plàstic. I això em posa força histèric de tant en tant.
La galeta de Pick Up! té un sabor molt més accentuat que altres galetes, i evidentment, li passa la mà per la cara a les galetes Principe (entossudits a seguir fabricant aquesta incomestible galeta de greix i aroma de xocolata). Aquesta en canvi, té un farcit també de xocolata amb més cacau que les que ens arriben del nord. I això és d’agrair perquè últimament amb LU, Milka i Glico, tot era (i és) xocolata amb llet súper dolça. Puah.
Hermann Bahlsen, el 1889 també devia trobar a faltar galetes com déu mana i per això va fundar l’empresa que porta el seu cognom. El més destacat de l’empresa, a banda de la quantitat de productes que han fet i fan al seu catàleg, és el fet que l’any 1905 ja es va convertir en la primera empresa d’Europa que utilitza un sistema d’envasat i producció en línia. Vuit anys abans que John Ford. A l’estat espanyol, amb la compra de l’antiga Productos Loste S.A., funda la filial a la península Ibèrica, des d’on llança les novetats que fa a escala mundial.