Shigekix Ultra de cola

uha-Shigekix-Ultra-cola-1

Si dilluns varem veure una versió petita, cònica i àcida de les gomes UHA, avui toca la versió encara més àcida (aquesta gent acabaran venent àcid pur per la vena… ja veureu) amb un sabor de cola. De fet, amb tant d’acidesa, em podrien haver dit que tenia guacamole i m’ho havia cregut. Quina destrucció de la llengua!

uha-Shigekix-Ultra-cola-2

Mira que m’agraden les coses àcides, però aquesta vegada crec que s’han passat un parell de pobles. Això i que el sabor no està a l’altura dels altres Shigekix. També veig un canvi significatiu al packaging. Veieu clarament que en aquest, ha perdut aquell feeling nipó? Jo l’he trobat d’un vulgarisme occidental. No m’ha agradat més… pot ser que sigui, de lluny, el pitjor que he provat d’UHA Mikakuto. Ja se sap que sempre és difícil mantenir-se a dalt de tot, ara només falta veure com remunten el vol.

uha-Shigekix-Ultra-cola-3

Anuncis

Deixa un comentari

