Caramel corn patata dolça de Tohato

Em sembla que la frescor del cap de setmana ha marxat ràpidament, i ja hi tornem a ser amb el caloret habitual del Juliol. Per passar l’estona, res com unes patates o quelcom que no ompli massa i no es desfaci als dits.

tohato-caramel-corn-1

Tohato és una marca molt coneguda al Japó de patates en forma de ganchitos una mica més petits. Els rulls de blat de moro dolç varia segons el tipus de bossa i sabor. L’original, o si més no el més conegut, és amb la bossa vermella que va acompanyat de cacauets. Però jo he volgut apurar el meu nivell de risc i, recordant el famós color violeta de la patata dolça, he triat aquest tipus. Ha sigut un bon encert, crec.

tohato-caramel-corn-2

Els tohatos són cruixents però no pas com una patata fregida, tenen una part esponjosa (molt superficial) però hi és, i això li dona una textura diferent als snacks que tenim per aquí. Igual que em va passar amb els Snapea Crisps, l’expectativa era molt alta i el producte no va arribar al que m’esperava però tot i així, els seus rivals, els veuen pel retrovisor. I és així.

tohato-caramel-corn-3

Anuncis

Deixa un comentari

