Rajola cruixent de xocolata Crunky

Tots teniu el cap a Sant Joan, i ho entenc. Jo des de principis de juny que també. La calor és insuportable i que hagi començat l’Agost dos mesos abans del previst és un drama. Es nota sobretot en la cistella de la compra, ho veig jo i ho diuen molts estudis com la revista Codigo 84.

lotte-crunky-crunch-chocolate-bitter-1

Però què hi farem, jo m’he acostumat a menjar xocolata tot l’any, i desconec de qui és el mèrit… dels xocolaters per desestacionalitzar el producte o el meu vici? Podria ser que ambdues respostes fossin certes. I especialment, si la xocolata que em toca menjar és 1) Asiàtica i 2) és la mateixa que va fer la boníssima xocolata verda de te matcha amb cereal cruixent. Esperàveu que la trobés diferent? Doncs no, és millor.

lotte-crunky-crunch-chocolate-bitter-2

No ha decepcionat gens la barreta de xocolata Crunky Bitter de Lotte. Fins i tot, diria que està enfocada al públic europeu per la seva anormal amargor i espessor de la xocolata. Pocs asiàtics els veig menjant aquesta barreta. Potser ells, a més a més de desestacionalitzar-se, també han canviat de paladar?

lotte-crunky-crunch-chocolate-bitter-3

Deixa un comentari

