Caramels de llet, Top Grade

Feia molt que no parlàvem de productes de llet. No en sóc gaire fan i no és que m’entusiasmin gaire, però quan m’arriben a les mans, no puc evitar provar-lo. No espereu una entrada molt llaminera, el producte ni fu, ni fa.

top-grade-milk-candy-1

L’estètica del producte, caramel tou, em recorda moltíssim als White Rabbit. No seria pas d’estranyar que després de l’escàndol làctic que hi va haver a la Xina (ara ja solucionat), creguessin convenient crear una marca totalment diferent que no s’associes a l’antic nom. Podria ser també que, veient l’èxit que té White Rabbit, algú decidís fer-los competència.

top-grade-milk-candy-2

L’única referència que en tinc és el que veieu: TOP GRADE MILK CANDY, i llestos. Ara, jo com a caramel, em segueixo quedant amb els que fabrica UHA, la llàstima és que n’he de comprar masses per mi. No siguem pessimistes, hi haurà un caramel de llet ideal, i un dia el trobaré.

top-grade-milk-candy-3

Deixa un comentari

