Galetes Saku Saku Panda

Si fins ara havia parlat de gomes, avui crec que és moment de parlar d’altres productes de Kabaya, l’empresa japonesa dels jellies Purereal. Si, realissimament pur.

kabaya-saku-saku-panda-cookies-1

Les galetes del Panda Saku Saku, m’havien d’arribar inicialment amb un tipus de packaging molt maco i kawaii, com aquest, però al final, m’ha arribat amb aquest embolcall simplón que no és que em desagradi però no fotem, és molt diferent al que m’han promès. M’ha emprenyat una mica, però bé, ja ho he dit a qui l’hi havia de dir.

kabaya-saku-saku-panda-cookies-2

Les galetes no són res de l’altre món. Ja m’ho esperava perquè com sabeu, la xocolata no és el punt fort de les empreses de dolços japoneses, exceptuant algunes, així que he posat èmfasi al que dominen: detall i idea de producte. La galeta són cares de pandes amb diferents expressions i edats: content, trist, sorprès, pensant marranades… coses molt japoneses, vaja. No se perquè, a la meva bossa hi havia només iaios verds. Tsk, al final resulta que m’he emportat un fail-fail de producte. Recomano o no? Doncs la veritat és que no, abans tornaria agafar les gomes o provaria unes de diferents.

kabaya-saku-saku-panda-cookies-3

Anuncis

Deixa un comentari

