Cucurutxos de xocolata Caplico

Fa unes setmanes que estic dubtant (de nou, no és pas el primer cop) si fer servir Blogger o WordPress. De fet, les dues plataformes són de Google, així que haurien de ser, en el fons, el mateix. Els últims canvis m’han portat a reflexionar i fer comparacions. I dit i fet, crec que WordPress funciona millor i a partir d’ara el convertiré en el bloc principal.

glico-caplico-chocolate-icecream-cookie-1

Per celebrar-ho (hehehe) començarem per un producte molt original de Glico, el Caplico mini… una mescla de Calipo i Glico que m’ha fet molta gràcia. La primera vagada que el vaig veure, vaig pensar, “oh no, segur que m’enreden i només hi ha xocolata a la punta” doncs estava equivocat, tot el cucurutxo en va ple, de xocolata. Ben mirat… no us sembla també un canutu? No donaré idees que aquest japonesos se la saben llarga quan han de fer “rareses”.

glico-caplico-chocolate-icecream-cookie-2

La galeta i la xocolata són sorprenentment bones, una galeta en forma de gelat que m’he menjat en un obrir i tancat el ulls. M’he quedat amb ganes de menjar-ne més i sobretot, després de donar un cop d’ull al seu web, de provar-ne els altres tipus que tenen: de maduixa i de vainilla. També existeix els giant Caplico molt diferents a la versió mini que us ensenyo però que desperta molt la gana. Oi?

glico-caplico-chocolate-icecream-cookie-3

Anuncis

Deixa un comentari

