Milky chocolate with honey (Atsuko Maeda edition)

Després del Look de matcha, que vaig comentar el mes passat, avui us presento el segon que he tingut de la casa Fujiya: el Milky farcit de mel. La veritat és que, amb la paraula Milky ja suposava que la xocolata amb llet seria més dolça que mai, i així ha sigut. La meva cara era un poema, però a mi em feia gràcia provar el marcit de mel… i mirar la gràfica kawaiiana que tenen els dolços japonesos.

La caixa, d’entrada, era sublim. A la dreta, la mossa auesta que molts us pregunteu qui és… és l’Atsuko Maeda del grup de J-Pop AKB48 (si voleu més info, al Google). Jo ja l’havia vist anteriorment (especialment al Youtube), així que l’he obert sense esperar. Així de loco he anat, pim pam. Sense pensar.

Després de veure cors a tot drap, com si fos sant valentí (així tu, en ple Agost pensant en sant valentí, i sexe, i jo què se… serà l’efecte platja… i bikini, i volei…)

Un detall de les abelles treballant, així molt japo. El tema de mel i la imatge de l’Atsuko, m’imagino que no és en va… un somriure dolç com la mel… massa poètic per ser una casualitat. N’hi ha tres models, per qui tingui moltes ganes de col·leccionar caixes de Fujiya, però jo amb aquesta ja n’he tingut prou.

Va, obrim ja la bossa que hi ha gana: una safata exactament igual que el Look amb quatre files de bombons de dissenys diferents (no és estrany coi, ho dic perqué és la safata on estan posats no tenen la forma del bombó, com és habitual aquí perquè el contingut quedi ben encaixat).

El farcit, és igual de generós que els Look de matcha (ho dic irònicament), gran part del sabor que hauria de tenir el farcit queda eclipsat rapidament per la xocolata lletosa i de poc valor, una llàstima no?

Després de donar-ho voltes, he recordat una entrada que va fer l’Orchid64 al seu blog, on comentava precisament els Milky i va arribar a una conclusió comparteixo totalment i descriu molt bé la meva percepció de la marca: Fujiya fabrica una xocolata d’una qualitat força inferior a la que aparenta, però d’una sabor popular que poca gent rebutja, això cal mesclar-ho a un envàs i un logo encara-més-popular que juntament amb la mascota, ja són tot una icona de la cultura japonesa. Tan popular que la gent els menja perquè són coneguts, no per la qualitat ni l’experiència gastronòmica.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s